Til alle jer som ønsker at bo lækkert!

Men som ikke rigtigt har råd til indfrie alle boligdrømme…Hvad gør I i stedet for??
Det MÅ kunne lade sig gøre..
Min gamle sofa gør det svært for mig at udbryde i begejstring, når vores blikke mødes. Min SU-indtægt, som jeg som udgangspunkt sætter uendelig stor pris på, bidrager tillige til en meget fjern udsigt som ny-sofa-ejer.

Da jeg indledte en affære med SU tog jeg også en beslutning om, at mit hjem ikke måtte koste penge, før jeg var færdig med at læse… Jeg har været igang nu i 5 år og er færdig om 3 år… min sofa fylder snart 12 år - den er købt mens min søn lå i min mave.

Min plan har faktisk virket tildels - jeg fået nyt gratis spisebord og stole, nyt sofabord, klædeskabe til begge børneværelser.. det må være tankens kraft i universet! Det er i hvert fald lykkedes.

Jeg ser på min sofa og prøver virkelig at elske den, for det den er - man ligger fantastisk i den og det er jo slet ikke så dårligt - men men men .. hvad er det der går galt ?? Den er slidt at se på! Men den har også overlevet to børn!

Kan man male en sofa? Den vil gerne være sort…  tekstilmaling på spray …? I så fald har jeg også en lyserød uldfrakke, der også gerne vil have en tur..

Eller måske kan jeg bare pakke den ind i nogle fede tæpper… ?

Sidder der en indretningsguru derude, med et foreslag jeg fuldstændig har overset?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Den ærlige jobansøgning

Tillykke, du har vundet et antidemokratisk samfund!

Overskudsmødre med stor fed løgn på!