WUP WUP og velkommen hjem lottogevinst!!


Jeg vågnede ved en kærlig omfavnelse af solens varme stråler. Hov, fik jeg sagt, at det er med Sydfrankrig som fundament for min topromantiske morgenvækning?  

Mmmmm, jeg elsker bare min seng! Jeg vågner altid udhvilet og frisk, derfor findes der vel nærmest ikke én eneste grund til at være i dårligt humør resten af dagen, vel?  Og dét er faktisk essens af succes - at starte dagen positiv.... positiv helt ind til benet... en aura så blændende positiv, at den slår folk omkuld med sin positive strålende glans og glød, hvilket blot afføder yderligere positivitet :-)
Jeg selv sender positiv energi ud i det store univers og overøses af positive indslag dagen igennem, som en slags genspejlings-karma-lov. Det er en kemi-fri energi-serotonin-tsunami, der absolut ingen ende vil tage :-) og der er ingen grund til at overdrive det, blot for at underbygge budskabet, da det er så soleklart i alt sin enkelthed. Just gotta LÅÅÅÅVE it!!!
Og da jeg er jo ikke er ubegavet, valgte jeg, for et par uger siden at se lidt nærmere på min lykke-flodbølge, som bare fortsatte og fortsatte i et væk. Jeg ved jo godt, at positiv energi ikke klæder mine børn på i det rigtigt øko-tekstil og heller ikke almindeligt H&M-tøj eller fodrer dem med øko-mad fra Netto eller betaler for deres fritidsaktiviteter til overpris. Så selvom herlighedsenergien mætter i åndelig forstand, tog jeg den alligevel skånsom, men dog bestemt, under armen. Vi gik simpelthen ned og købte en lottokupon. Det var måske nok et specielt syn for kioskmanden, da jeg stod, der med min tsunami-herligheds-energi under armen og diskret diskuterede, hvilke tal vi skulle vælge.  Og ja... jeg kan lige så godt bare sige det, i stedet for at trække spændingen i langdrag.. JA, for helvede, JEG VANDT!!! Øhh eller VI vandt! En klækkelig sum penge! Fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt!  Det er klart, at penge alene ikke gør os lykkelige, men det giver en vis ro, at ens konto viser et fint overskud. Og det er skønt at gå i seng om aftenen velvidende, at jeg er verdens bedste millionær. Jeg er ikke typen, der praler med alt det gode jeg gør for andre, og jeg ødsler ikke bare pengene væk på guld, diamanter og sushi. Jeg lægger mine penge der, hvor de virkelig gør en forskel!
Jo jo bevares, jeg sørger da for min familie og mine venner, som nu er gældfrie. Min bil har skiftet navn fra Mitsubishi til Cat's Car.. ja, det står der på nummerpladen. Mine børn har fået en opsparing, så de aldrig skal bekymre sig. OG vi spiser altså ikke kun sushi... vores kok kan faktisk lave alt muligt avanceret eksotisk mad! OG jeg kan sagtens nøjes med en enkelt rock til hver finger.

Efter solens morgenkys, stod jeg op og drak en kop Sweet Chili-te hoppede i mit træningstøj (det hop, var egentlig meget yndefuldt, nu jeg tænker over det), kørte til et naturreservat, hvor jeg skulle mødes med min personlige træner. Han havde, med sin superhjerne, sammensat et fedt træningsprogram ude i naturen, hvor vi kun brugte naturens egne rå redskaber. Vi sluttede af med skøn astanga yoga og meditation. Det var vildt fantastisk - et sammensurium af fuglekvidder, frisk luft, naturens... toptunet... store.. mørke.. velformede mand... eller øhhh jeg mener øhh...  livsbekræftende kilder....
Hjemme igen, kunne jeg lige nå at hoppe i poolen, inden min højtbetalte øko-kok serverede et ubeskriveligt dejlig og sundt morgenmåltid.
Hvor er jeg heldig! Tænk at sidde og nyde verdens smukkeste udsigt fra min skønne, elegante og samtidig rustikke bjergvilla. Mit boheme overskud vil ingen ende tage og så er det altså svært at få armene ned. Mit hus er ikke toptunet med über-luxus, men det mangler heller ikke noget. På grunden ligger der både et gæstehus, som mine veninder flittigt anvender, et hus til hver af mine brødre (+ deres kærester og kommende børn), som altid er der for mig, og et hus til min mor og hendes mand, hvis de en dag skulle få lyst til at flytte herned, de svigter heller aldrig og jeg håber, at de snart flytter ned til os. Grunden indeholder også enorme bede med alverdens krydderurter og grøntsager. Og alle dyr, vilde som tamme, er naturligvis de bedste venner her hos mig :-)
Resten af min dag går med et spændende projekt, jeg har haft gang i længe.
Jeg har fundet et naturfolk dybt inde i en jungle, et hemmeligt sted. Jeg er nødt til fortsat at holde folket hemmeligt for offentligheden, så de ikke bliver forstyrret af nysgerrige turister, der vil se de vilde zen-agtige mennesker.
De her mennesker lever i en dyb ur-harmoni med naturen, hinanden og universet. De taler et sprog, der ikke minder om noget andet her på kloden (og NEJ, de er ikke blå Na'vi'er). De er som sådan ikke religiøse gudedyrkere, men de respekterer og forstår energier. De er ekstremt sensitive, de er sky af natur, men deres fine fornemmelser fortalte dem, at jeg vil dem det allerbedste og at jeg vil det på deres præmisser. Derfor inviterede de mig ind i deres miljø og her har jeg studeret dem nøje. De er helt utrolige og unikke og vil kunne lære os "civiliserede" ALT, der er at vide om "vores" planet! De lever af naturen, men uden at dyrke den. De lever af det, der naturligt skyder op af jorden eller vokser på buske og træer. De er egentlig ganske civiliserede, mere end jeg formår at fermstille dem. De håndterer deres konflikter her og nu, med en raffinerede dræb-med-kærlighed-og-overskud-lignende adfærd. Det er et samfund, hvor værdierne er ladet af positiv energi og fylder overalt fremfor negativ energi.  
Mit projekt går ud på at opkøbe jorden omkring dem, og blive ved og ved og ved med at opkøbe, alt hvad jeg kan komme til, så de kan leve i fred. Jeg tror på, at det vil være den absolut bedste investering for den klode, vi mennesker ellers så fint forstår at smadre på de mest nuancerede måder. Vi har glemt at lytte til kloden, men det her folk har bevaret kontakten, så jo mere areal de har af sprede harmoni over, desto mere plads får kloden til at restituere sig og derved ender det hele godt <3

......................................Også ringede virkeligheden barske realitetsklokke..........

Sydfrakigs kærlige solstråler = Bagsværds solstråler
Min elskede seng = Min elskede seng
Det altid strålende humør = Til tider ønsketænkning, til tider en realitet - Meget menneskeligt
Tsunami af lykke = Den følelse mine børn giver mig
Gevinst af lottokupon = Min S.U. og min løn fra mit job
Sweet Chili-te = Yogi Sweet Chili
Min personlige mandelige træner = Runkeeper - en udemærket app på min Iphone, med en kvindestemme btw
Træningskulisse/naturreservat = Smørmosen, Fedtmosen og Hareskoven.
Poolen = Børnenes 150 liter badekar
Højtbetalte øko-kok = Catarina
Ubeskrivelig dejligt morgenmåltid = Friskkværnet kaffe, blåbær, hindbær og Alpro Naturel
Verdens smukkeste udsigt = .....Værebroparken.....
Min skønne smukke boheme bjergvilla = Min 4-værelses lejlighed på 3. sal
De ekstra gæste- og familiehuse = sofaen og en madras
Krydderurte- og grøntsagsbed = Altan på 7,6 m2 med krukker og snart-tilkommende-plantekasser
De harmonisrede tamme og vilde dyr = Freja samt regnormene, der lever i mine krukker på altanen
Spændende projekt i dag = Lave ramsløgpesto, fiskefrikadeller m. ramsløg og raw-proteinbar til den kommende weekenden-børne-vandretur
Det hemmelige naturfolk = et indre håb om, at der stadig må findes et folk, der forstår jordkloden, som er fyldt til randen med kærlighed og overskud, som ikke er dobbeltmoralske (som jeg selv) og som ikke ønsker at tjene penge på alt......










      

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Den ærlige jobansøgning

Tillykke, du har vundet et antidemokratisk samfund!

Overskudsmødre med stor fed løgn på!